Grand Prix Malezji 2000 Spis treści Wyniki | Klasyfikacja po wyścigu | Przypisy | Linki zewnętrzne |...

Multi tool use
2000 w Formule 1Grand Prix Malezji Formuły 12000 w AzjiMalezja w XX wieku
Formuły 12000
| ||
![]() ![]() | ||
17. wyścig z 17 w sezonie | ||
Data |
20–22 października 2000 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
56 |
|
Długość okrążenia |
5,543 km |
|
Dystans |
310,408 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
22 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
22 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
13 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Michael Schumacher (1:37,397, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Michael Schumacher (1h35m54,235, Ferrari) |
|
Najszybsze okrążenie |
Mika Häkkinen (1:38,543, McLaren) |
|
Grand Prix Japonii w sezonie 2000 1999 Grand Prix Malezji 2001 |
Wyniki Grand Prix Malezji, siedemnastej rundy Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 2000.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Przypisy
4 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
3 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:37.397 |
- |
- |
2 |
1 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
B |
1:37.860 |
0:00.463 |
0:00.463 |
3 |
2 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
B |
1:37.889 |
0:00.029 |
0:00.492 |
4 |
4 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:37.896 |
0:00.007 |
0:00.499 |
5 |
12 |
![]() |
Benetton-Supertec |
B |
1:38.644 |
0:00.748 |
0:01.247 |
6 |
22 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
1:38.653 |
0:00.009 |
0:01.256 |
7 |
7 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
B |
1:38.696 |
0:00.043 |
0:01.299 |
8 |
9 |
![]() |
Williams-BMW |
B |
1:38.739 |
0:00.043 |
0:01.342 |
9 |
6 |
![]() |
Jordan-Mugen-Honda |
B |
1:38.909 |
0:00.170 |
0:01.512 |
10 |
5 |
![]() |
Jordan-Mugen-Honda |
B |
1:38.988 |
0:00.079 |
0:01.591 |
11 |
23 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
1:39.158 |
0:00.170 |
0:01.761 |
12 |
8 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
B |
1:39.331 |
0:00.173 |
0:01.934 |
13 |
11 |
![]() |
Benetton-Supertec |
B |
1:39.387 |
0:00.056 |
0:01.990 |
14 |
18 |
![]() |
Arrows-Supertec |
B |
1:39.443 |
0:00.056 |
0:02.046 |
15 |
19 |
![]() |
Arrows-Supertec |
B |
1:39.489 |
0:00.046 |
0:02.092 |
16 |
10 |
![]() |
Williams-BMW |
B |
1:39.563 |
0:00.074 |
0:02.166 |
17 |
17 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:39.591 |
0:00.028 |
0:02.194 |
18 |
14 |
![]() |
Prost-Peugeot |
B |
1:40.065 |
0:00.474 |
0:02.668 |
19 |
15 |
![]() |
Prost-Peugeot |
B |
1:40.148 |
0:00.083 |
0:02.751 |
20 |
16 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:40.521 |
0:00.373 |
0:03.124 |
21 |
20 |
![]() |
Minardi-Fondmetal |
B |
1:40.662 |
0:00.141 |
0:03.265 |
22 |
21 |
![]() |
Minardi-Fondmetal |
B |
1:42.078 |
0:01.416 |
0:04.681 |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
3 |
![]() |
Ferrari |
B |
56 |
1h35:54.235 |
|
2 |
![]() |
2 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
B |
56 |
+0:00.732 |
|
3 |
![]() |
4 |
![]() |
Ferrari |
B |
56 |
+0:18.444 |
|
4 |
![]() |
1 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
B |
56 |
+0:35.269 |
[1] |
5 |
![]() |
22 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
56 |
+1:10.692 |
|
6 |
![]() |
7 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
B |
56 |
+1:12.568 |
|
7 |
![]() |
12 |
![]() |
Benetton-Supertec |
B |
56 |
+1:29.314 |
|
8 |
![]() |
17 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
55 |
+1 okr. |
|
9 |
![]() |
11 |
![]() |
Benetton-Supertec |
B |
55 |
+1 okr. |
|
10 |
![]() |
19 |
![]() |
Arrows-Supertec |
B |
55 |
+1 okr. |
|
11 |
![]() |
14 |
![]() |
Prost-Peugeot |
B |
55 |
+1 okr. |
|
12 |
![]() |
6 |
![]() |
Jordan-Mugen-Honda |
B |
55 |
+1 okr. |
|
13 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Fondmetal |
B |
50 |
+6 okr. |
silnik |
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
8 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
B |
48 |
wypadek |
||
|
23 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
46 |
silnik |
||
|
9 |
![]() |
Williams-BMW |
B |
43 |
silnik |
||
|
20 |
![]() |
Minardi-Fondmetal |
B |
36 |
łożysko koła |
||
|
10 |
![]() |
Williams-BMW |
B |
18 |
silnik |
||
|
5 |
![]() |
Jordan-Mugen-Honda |
B |
7 |
elektryka |
||
|
18 |
![]() |
Arrows-Supertec |
B |
0 |
kolizja z Heidfeldem |
||
|
15 |
![]() |
Prost-Peugeot |
B |
0 |
kolizja z Alesim i de la Rosą |
||
|
16 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
0 |
kolizja z Alesim |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
B |
1:38.543 |
34 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
17 |
108 |
9 |
2 |
1 |
9 |
2 |
4 |
2 |
0 |
![]() |
17 |
89 |
4 |
7 |
- |
5 |
9 |
3 |
3 |
0 |
![]() |
17 |
73 |
3 |
3 |
5 |
1 |
4 |
3 |
4 |
0 |
![]() |
17 |
62 |
1 |
4 |
4 |
1 |
3 |
4 |
5 |
0 |
![]() |
17 |
24 |
- |
- |
3 |
- |
- |
7 |
6 |
0 |
![]() |
17 |
18 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
5 |
7 |
0 |
![]() |
17 |
17 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
8 |
0 |
![]() |
17 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
9 |
0 |
![]() |
17 |
11 |
- |
- |
2 |
- |
- |
9 |
10 |
0 |
![]() |
17 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
11 |
0 |
![]() |
16 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
12 |
0 |
![]() |
17 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
10 |
13 |
0 |
![]() |
16 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
14 |
0 |
![]() |
17 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
15 |
0 |
![]() |
17 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
16 |
0 |
![]() |
17 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
11 |
17 |
0 |
![]() |
17 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
18 |
0 |
![]() |
16 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
19 |
0 |
![]() |
17 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
20 |
0 |
![]() |
15 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
10 |
21 |
0 |
![]() |
17 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
22 |
0 |
![]() |
17 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
12 |
23 |
0 |
![]() |
1 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
34 |
170 |
10 |
6 |
6 |
10 |
5 |
8 |
2 |
0 |
![]() |
34 |
152 |
7 |
10 |
5 |
7 |
12 |
6 |
3 |
0 |
![]() |
34 |
36 |
- |
- |
3 |
- |
- |
13 |
4 |
0 |
![]() |
34 |
20 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
10 |
5 |
0 |
![]() |
34 |
20 |
- |
- |
- |
- |
- |
11 |
6 |
0 |
![]() |
34 |
17 |
- |
- |
2 |
- |
- |
16 |
7 |
0 |
![]() |
34 |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
21 |
8 |
0 |
![]() |
32 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
10 |
9 |
0 |
![]() |
34 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
12 |
10 |
0 |
![]() |
34 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
11 |
11 |
0 |
![]() |
33 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
22 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Przypisy |
↑ Kara 10-sekundowego postoju w boksach za falstart.
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
KUIV SYDrc6eQBjvz VJ4FPZBP7d1Hf Q9JMhoxXaZR0b8Wy8s4kc