Michaił Aloszyn Spis treści Kariera | Statystyki | Wyniki w GP2 | Wyniki w Azjatyckiej Serii GP2 |...


Urodzeni w 1987Rosyjscy kierowcy Niemieckiej Formuły 3Rosyjscy kierowcy GP2Rosyjscy kierowcy GP3Rosyjscy kierowcy Formuły 2Rosyjscy kierowcy A1 Grand PrixRosyjscy kierowcy Formuły Renault 3.5Kierowcy azjatyckiej serii GP2Rosyjscy kierowcy Europejskiego Pucharu Formuły Renault 2.0Kierowcy Niemieckiej Formuły Renault 2.0Rosyjscy kierowcy Włoskiej Formuły Renault 2.0Kierowcy Superleague FormulaKierowcy Indy Racing LeagueRosyjscy kierowcy European Le Mans SeriesKierowcy 24h Le MansRosyjscy kierowcy FIA World Endurance Championship


Włoska Formuła Renault 20002010Formuła Renault 3.5ros.22 maja1987Moskwierosyjskikierowca wyścigowy1996kartingu20012002JD MotorsporteuropejskiejFormule Renault2004LukoilFormule Renault2005RenaultA1 Grand PrixRosji2006Formule Renault 3.5pole positionNürburgring2007BarcelonieMichaela AmmermülleraWalencjiSébastiena BuemiFormuły 1GP2ART Grand PrixFormule Renault 3.52009Formułę 2LukoilRed BullOschersleben2010Formuły Renault 3.5Daniel RicciardoGP3Istanbul Park
























Michaił Aloszyn


Ilustracja
Michaił Aloszyn podczas rundy World Series by Renault na Nürburgringu w 2012 roku
Imię i nazwisko
Michaił Pietrowicz Aloszyn
Kraj

 Rosja
Data i miejsce urodzenia

22 maja 1987
Moskwa
Sukcesy

2004: Włoska Formuła Renault 2000 (mistrz)
2010: Formuła Renault 3.5 (mistrz)



Michaił Pietrowicz Aloszyn (ros. Михаил Петрович Алёшин, ur. 22 maja 1987 roku w Moskwie) – rosyjski kierowca wyścigowy.




Spis treści






  • 1 Kariera


    • 1.1 Formuła Renault


    • 1.2 Formuła Renault 3.5 i Formuła 2




  • 2 Statystyki


  • 3 Wyniki w GP2


  • 4 Wyniki w Azjatyckiej Serii GP2


  • 5 Wyniki w GP3


  • 6 Wyniki w Formule Renault 3.5


  • 7 Bibliografia





Kariera |



Formuła Renault |


Rosjanin karierę rozpoczął w roku 1996, od startów w kartingu. W 2001 roku zadebiutował w wyścigach samochodów jednomiejscowych. W rosyjskich mistrzostwach, w roku 2002, został sklasyfikowany na 4. miejscu.


Rok później podpisał kontrakt z ekipą JD Motorsport, na starty w europejskiej oraz niemieckiej Formule Renault. W ciągu ośmiu wyścigów nie zdobył jednak żadnych punktów w europejskim cyklu. W niemieckiej serii z kolei zajął 12. pozycję. W roku 2004 związał się z ekipą Lukoil Team Racing. Już w pierwszym podejściu sięgnął po tytuł mistrzowski we Włoskiej Formule Renault. Poza tym kontynuował również starty w europejskich i niemieckich mistrzostwach. Ostatecznie zmagania w nich zakończył odpowiednio na 17. i 5. miejscu. Sezon 2005 był ostatnim w dwulitrowych pojazdach francuskiej marki Renault. Startując w niemieckiej serii sięgnął po tytuł wicemistrzowski. Oprócz tego wystąpił w dziesięciu wyścigach europejskiego cyklu. Zdobył jednak zaledwie trzy punkty, które dały mu dopiero 30. lokatę.


W październiku tego samego roku Michaił wystąpił w jednej rundzie nowo utworzonej serii A1 Grand Prix, w narodowych barwach Rosji. W obu wyścigach dojechał jednak dopiero na 15. i 17. miejscu.




Michaił Aloszyn podczas wyścigu na torze Donington Park, w WSbR, w 2007 roku



Formuła Renault 3.5 i Formuła 2 |


W 2006 roku Aloszyn zadebiutował w Formule Renault 3.5, w brytyjskiej stajni Carlin Motorsport. W ciągu siedemnastu wyścigów Rosjanin siedmiokrotnie dojechał na punktowanej pozycji, z czego dwukrotnie stanął na podium (raz zdobył pole position, na niemieckim torze Nürburgring). Ostatecznie zmagania ukończył na 11. pozycji.


Sezon 2007 rozpoczął od zdobycia pole position i wygrania wyścigu. Pomimo tego, w kolejnych wyścigach Michaił tylko sześć razy zdobył punkty, ani razu przy tym nie stając na podium. Dorobek punktowy pozwolił mu na zajęcie 12. miejsca w końcowej klasyfikacji. Oprócz regularnych startów w Formule Renault 3.5, Rosjanin wziął udział również w dwóch rundach (na torze w Barcelonie zastępował Niemca Michaela Ammermüllera, natomiast w Walencji Szwajcara Sébastiena Buemi) bezpośredniego przedsionka Formuły 1 – serii GP2. We francuskiej stajni ART Grand Prix, tylko raz zdobył punkty, zajmując 6. miejsce w pierwszym wyścigu katalońskiej eliminacji. Trzy punkty zagwarantowały Michaiłowi 25. pozycję w klasyfikacji generalnej.


W trzecim roku startów w Formule Renault 3.5, Aloszyn punktował w jedenastu z siedemnastu wyścigów, dojeżdżając trzykrotnie w pierwszej trójce. Znacznie bardziej udany sezon zakończył na przyzwoitej 5. lokacie.


W sezonie 2009 Rosjanin postanowił zaangażować się w reaktywowaną Formułę 2, w której każdy z kierowców posiada identyczny samochód. Jego sponsorami byli francuska firma paliwowa Lukoil oraz austriacki producent napojów energetyzujących – Red Bull. Aloszyn w ciągu szesnastu wyścigów tylko pięć razy nie zdobył punktów, stając przy tym tyle samo razy na podium. Najlepiej spisał się podczas niemieckich zawodów na torze Oschersleben, kiedy to zwyciężył, uprzednio zdobywając pierwsze pole startowe. Ostatecznie rywalizację ukończył na bardzo wysokiej 3. pozycji.


W 2010 roku Rosjanin powrócił do Formuły Renault 3.5, również do brytyjskiego Carlina. Michaił dzięki równej i konsekwentnej jeździe wreszcie sięgnął po tytuł mistrzowski, w czwartym roku startów w tej serii. Mistrzostwo zapewnił sobie jednak dopiero w ostatnim wyścigu. Mając identyczny dorobek punktowy, co Australijczyk Daniel Ricciardo, wygrał z nim bezpośrednią rywalizację, dojeżdżając na trzeciej pozycji (Ricciardo na czwartej) i ostatecznie to on został mistrzem. Podczas siedemnastu wyścigów Rosjanin ośmiokrotnie stanął na podium, z czego trzykrotnie na najwyższym stopniu. W maju Aloszyn, również z brytyjską ekipą, wystąpił w jednej rundzie serii GP3. Na technicznym obiekcie Istanbul Park, Rosjanin nie spisał się jednak najlepiej, będąc dalekim od zdobycia punktów.



Statystyki |
































































































































































































































































































































Sezon
Seria
Zespół
Wyścigi
Zwycięstwa

PP
NO
Podium
Punkty
Pozycja
2002
Rosyjska Formuła 3
Lukoil Racing F3
4
0
0
?
1
40
4
2003

Formula Renault 2000 Germany

JD Motorsport
14
0
0
0
0
99
12

Niemiecka Formuła Renault
8
0
0
0
0
0
NS
2004

Niemiecka Formuła Renault
Lukoil Racing Team
14
0
2
1
3
185
5

Europejski Puchar Formuły Renault 2000
16
0
0
0
0
26
17

Włoska Formuła Renault








1
2005

Europejski Puchar Formuły Renault 2.0
Lukoil Racing Team
10
0
0
0
0
3
30

Niemiecka Formuła Renault
16
1
1
1
7
274

2
2005–06

A1 Grand Prix
A1 Team Russia
2
0
0
0
0
0
25
2006

Formuła Renault 3.5

Carlin Motorsport
17
0
1
0
2
41
11
2007

Formuła Renault 3.5

Carlin Motorsport
16
1
1
0
1
44
13

Seria GP2

ART Grand Prix
4
0
0
0
0
3
25
2008

Formuła Renault 3.5

Carlin Motorsport
17
0
0
0
3
73
5
2009

Formuła 2
Motorsport Vision
16
1
1
0
5
59

3
2010

Formuła Renault 3.5

Carlin
17
3
1
2
8
138

1

Seria GP3
2
0
0
0
0
0
NS

Niemiecka Formuła 3 - Trofeum
Stromos ArtLine
2
2
2
2
2
N/A
NS†
2011

Seria GP2

Carlin
8
0
0
0
0
0
32

Azjatycka Seria GP2
4
0
0
0
0
0
27

Niemiecka Formuła 3
Stromos ArtLine
8
0
0
0
0
3
18

Niemiecka Formuła 3 - Trofeum
8
7
8
8
7
70

3

Superleague Formula
Rosja
3
0
0
0
1
56
12

Formuła Renault 3.5

KMP Racing
2
0
0
0
0
4
28
2012

Formuła Renault 3.5

Team RFR
17
0
1
1
1
46
13
2013

Formuła Renault 3.5

Tech 1 Racing
17
0
0
0
0
33
12
2014

United SportsCar Championship - GTD
SMP/ESM Racing
1
0
0
0
0
29
62

Verizon IndyCar Series
Schmidt Peterson Hamilton Motorsports
17
0
0
0
1
372
16


Wyniki w GP2 |


















































































































































































Rok
Zespół
Wyniki w poszczególnych eliminacjach
Punkty
Pozycja

2007

ART Grand Prix

Bahrajn
BHR

Bahrajn
BHR

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP

Monako
MON

Francja
FRA

Francja
FRA

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Turcja
TUR

Turcja
TUR

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Hiszpania
VAL

Hiszpania
VAL
3
25
-
-
6
NU
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
9
20

2011

Carlin

Turcja
TUR

Turcja
TUR

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP

Monako
MON

Monako
MON

Hiszpania
VAL

Hiszpania
VAL

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Włochy
ITA

Włochy
ITA



0
32
NW
NW
16
18
-
-
-
-
-
-
-
-
15
16
NU
NU
-
-





Wyniki w Azjatyckiej Serii GP2 |






























































































Rok
Zespół
Wyniki w eliminacjach
Punkty
Pozycja

2011

Carlin

Zjednoczone Emiraty Arabskie
ARE

Zjednoczone Emiraty Arabskie
ARE

Włochy
ITA

Włochy
ITA
0
27
NU
24†
19
20†


Wyniki w GP3 |






















































































































Rok
Zespół
Wyniki w poszczególnych eliminacjach
Punkty
Pozycja

2010

Carlin

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP

Turcja
TUR

Turcja
TUR

Hiszpania
VAL

Hiszpania
VAL

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Włochy
ITA

Włochy
ITA
0
37
-
-
NU
22
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Wyniki w Formule Renault 3.5 |




















































































































































































































































































































































































Rok
Zespół
Wyniki w poszczególnych eliminacjach
Punkty
Pozycja

2006

Carlin Motorsport

Belgia
ZOL

Belgia
ZOL

Monako
MON

Turcja
TUR

Turcja
TUR

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Belgia
SFR

Belgia
SFR

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Francja
FRA

Francja
FRA

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP
41
12
13
NU
15
23
2
7
16
NU
6

3
21
7
9
19
NU
8
13

2007

Carlin Motorsport

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Monako
MON

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Francja
FRA

Francja
FRA

Portugalia
PRT

Portugalia
PRT

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP
44
12

1
19†
NU
15
7
9
20
NU
7
9
NU
NU
10
NU
14
5
13

2008

Carlin Motorsport

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Monako
MON

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Francja
FRA

Francja
FRA

Portugalia
PRT

Portugalia
PRT

Hiszpania
ESP

Hiszpania
ESP
73
5
5
5
5
3
6
NU
18
9
15
3
NW
6
4
9
23
2
14

2010

Carlin

Hiszpania
ARA

Hiszpania
ARA

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Monako
MON

Czechy
CZE

Czechy
CZE

Francja
FRA

Francja
FRA

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Hiszpania
CAT

Hiszpania
CAT
138
1
1
11

1
4
2

NU
9
1
4
2

3
5
4
6
11
2
3

2011

KMP Racing

Hiszpania
ARA

Hiszpania
ARA

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Monako
MON

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Francja
FRA

Francja
FRA

Hiszpania
CAT

Hiszpania
CAT
4
28
-
-
-
-
-
-
-
-
-
11
8
-
-
-
-
-
-

2012

Team RFR

Hiszpania
ARA

Hiszpania
ARA

Monako
MON

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Niemcy
DEU

Niemcy
DEU

Rosja
RUS

Rosja
RUS

Wielka Brytania
GBR

Wielka Brytania
GBR

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Francja
FRA

Francja
FRA

Hiszpania
CAT

Hiszpania
CAT
46
13
NU
11
8
4
NU
13

6
14
9
11
17
NU
19
12
17
9

2

2013

Tech 1 Racing

Włochy
ITA

Włochy
ITA

Hiszpania
ARA

Hiszpania
ARA

Monako
MON

Belgia
BEL

Belgia
BEL

Rosja
RUS

Rosja
RUS

Austria
AUT

Austria
AUT

Węgry
HUN

Węgry
HUN

Francja
FRA

Francja
FRA

Hiszpania
CAT

Hiszpania
CAT
33
12
15
14
10
11
8
14
NU
16
5
NU
18
5
13
17
6
NU
14


Bibliografia |


  • Michaił Aloszyn




Popular posts from this blog

Paper upload error, “Upload failed: The top margin is 0.715 in on page 3, which is below the required...

Emraan Hashmi Filmografia | Linki zewnętrzne | Menu nawigacyjneGulshan GroverGulshan...

How can I write this formula?newline and italics added with leqWhy does widehat behave differently if I...