Grand Prix Monako 1964 Klasyfikacja | Uwagi | Menu nawigacyjneee

Multi tool use
1964 w Formule 1Grand Prix Monako Formuły 11964 w EuropieMonako w XX wieku
sezonie 196410 maja1964Circuit de MonacoGrand Prix MonakoFormuły 1
| ||
![]() ![]() | ||
1. wyścig z 10 w sezonie 122. wyścig mistrzostw Formuły 1 | ||
Data |
10 maja 1964 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
100 |
|
Długość okrążenia |
3,145 km |
|
Dystans |
314,500 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
17 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
10 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Jim Clark (1:34,0, Lotus) |
|
Zwycięzca |
Graham Hill (2:41:19,5, BRM) |
|
Najszybsze okrążenie |
Graham Hill (1:33,9, BRM) |
|
w sezonie 1964 Grand Prix Holandii 1963 Grand Prix Monako 1965 |
Grand Prix Monako 1964 (oryg. Grand Prix Automobile de Monaco) – 1. runda Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 1964, która odbyła się 10 maja 1964, po raz 11. na torze Circuit de Monaco.
22. Grand Prix Monako, 11. zaliczane do Mistrzostw Świata Formuły 1.
Klasyfikacja |
Legenda oznaczeń w tabelach dotyczących wyników w sportach motorowych Wyświetl szablon na nowej stronie | |
---|---|
Oznaczenie |
Wyjaśnienie |
Złoty |
Zwycięzca lub mistrzostwo |
Srebrny |
2. miejsce lub wicemistrzostwo |
Brązowy |
3. miejsce lub II wicemistrzostwo |
Zielony |
Ukończył, punktował (w klasyfikacji generalnej, gdy zdobył co najmniej jeden punkt na przestrzeni sezonu, poza trzema powyższymi opcjami) |
Niebieski |
Ukończył, nie punktował (w klasyfikacji generalnej, gdy nie zdobył co najmniej jednego punktu na przestrzeni sezonu) |
Czerwony |
Nie zakwalifikował się (NZ) |
Nie prekwalifikował się (NPK) | |
Różowy |
Nie ukończył (NU) |
Niesklasyfikowany (NS) (w klasyfikacji generalnej, gdy nie został sklasyfikowany w żadnym wyścigu sezonu) | |
Czarny |
Zdyskwalifikowany (DK) |
Wykluczony (WYK/EX) | |
Biały |
Nie wystartował (NW) |
Kontuzjowany (K/INJ) | |
Wyścig odwołany (OD/C) | |
Bez koloru (domyślny #F8F8F8) |
Został wycofany (WYC/WD) |
Nie przybył (NP/DNA) | |
Nie brał udziału w treningach (NT/DNP) | |
Nie został zgłoszony (–) | |
Pogrubienie |
Start z pole position |
Kursywa |
Najszybsze okrążenie wyścigu |
* |
Sezon w trakcie |
Lista systemów punktacji Formuły 1 |
Pos |
No |
Kierowca |
Konstruktor |
Okrążeń |
Czas/powód NU |
Poz. Start. |
Punktów |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
8 |
![]() |
BRM |
100 |
2:41:19.5 |
3 |
9 |
2 |
7 |
![]() |
BRM |
99 |
+ 1 okrążenie |
8 |
6 |
3 |
11 |
![]() |
Lotus-Climax |
97 |
+ 3 Okrążenia |
6 |
4 |
4 |
12 |
![]() |
Lotus-Climax |
96 |
Silnik |
1 |
3 |
5 |
19 |
![]() |
Cooper-Climax |
96 |
+ 4 Okrążenia |
11 |
2 |
6 |
18 |
![]() |
Lotus-BRM |
96 |
+ 4 Okrążenia |
15 |
1 |
7 |
16 |
![]() |
Brabham-Climax |
86 |
Skrz. biegów |
12 |
|
8 |
24 |
![]() |
Lotus-BRM |
78 |
+ 22 Okrążenia |
16 |
|
9 |
9 |
![]() |
Cooper-Climax |
70 |
Zawieszenie |
9 |
|
10 |
20 |
![]() |
Ferrari |
68 |
Skrz. biegów |
7 |
|
NU |
6 |
![]() |
Brabham-Climax |
62 |
Skrz. biegów |
5 |
|
NU |
4 |
![]() |
BRM |
53 |
Przegrzanie |
13 |
|
NU |
5 |
![]() |
Brabham-Climax |
29 |
Wtrysk |
2 |
|
NU |
10 |
![]() |
Cooper-Climax |
17 |
Łożysko koła |
10 |
|
NU |
21 |
![]() |
Ferrari |
15 |
Skrz. biegów |
4 |
|
NU |
15 |
![]() |
BRP-BRM |
8 |
Wyciek paliwa |
14 |
|
NZ |
17 |
![]() |
Lotus-BRM |
||||
NZ |
2 |
![]() |
Lotus-BRM |
||||
NZ |
3 |
![]() |
Lotus-BRM |
||||
NW |
14 |
![]() |
Lotus-BRM |
||||
WD |
1 |
![]() |
Scirocco-Climax |
||||
WD |
22 |
![]() |
BRM |
Nie gotowy bolid |
|||
WD |
23 |
![]() |
BRM |
Nie gotowy bolid |
Uwagi |
Pole position: Jim Clark - 1:34.0- Najszybsze okrążenie: Graham Hill - 1:33.9
|
|
0o2j WANwM1xgQa9kyV8PnIEKgOdYzinvpbzvcOvu ott20CYh,ZInh8 um